Keď robíme v PS:Digital veci inak, vyzerá to takto
1. Automatický boostovač príspevkov
Možno ešte stále existuje na svete pár marketingových exemplárov, ktorých baví promovať každý jeden príspevok ručne, no my ostatní chceme žiť svoje životy aj mimo Facebookov či Instagramov. Najmä, keď máme na starosti viacero biznis účtov.
Preto sme si jedného pekného dňa povedali, že vymyslíme nástroj, ktorý bude príspevky promovať za nás a ešte k tomu aj rozumnejšie ako my samy. Či sa to dá? Jasné! Na základe algoritmov, ktoré sa dajú kombinovať. A tak vznikol Boosterberg, dnes už samostatná noha oddelená od PS:Digital, ktorá uľahčuje večeri a víkendy marketérom po celom svete.
Zdroj: boosterberg.com
Vy mu len hodíte do systému pár želaných parametrov, ako napríklad, či má boostovať každý nový príspevok, alebo len ten, čo dosiahne určitý organický zásah a pod., a máte na celý mesiac vystaráno. Už nám zostavá len vymyslieť automatický boostovač na naše usedené zadky marketingové 😀
Zdroj: boosterberg.com
No, ale takto. Tento projekt nám ukázal, že keď sa chce, tak sa dá, a tak sme začali vymýšľať ďalšie, pre našu digitálnu branžu prospešné, projekty. Vyčlenili sme si na to tím a už nejaký ten čas funguje naša divízia PS:Digital Future. Jedným z prvých plodov tejto divízie je Botsurfer.
2. Intuitívny pomocník na výrobu chatbotov
Nebolu tomu tak dávno, kedy si chatbota v Messengeri mohli dovoliť len klienti so štedrými budgetami. Naprogramovať totiž naozaj dobrého, bohatého bota, ktorý vyzeral, že rozumie, čo od neho chcete, niečo stálo. Ako vo svete táto technológia získavala na popularite, pribúdal po nej dopyt aj na Slovensku. A vtedy sme v agentúre vycítili, že tu je cesta, ako dostať chatbotov aj k menším klientom. Vyvinuli sme Botsurfera.
Zdroj: botsurfer.com
Je to, bez preháňania, naozaj veľmi user friendly softvér, s ktorým si za pár minút vyklikáte vlastného chatbota na Facebooku. Žiadne niekoľkotýždňové programovanie. A ani vás to finančne nezruinuje. Je len na vás, či si ho chcete vymyslieť a naplniť contentom sami alebo to necháte celé či čiastočne na nás. Aj tak sa dá. Medzi zákazníkmi Botsurfera nájdete napríklad Ikar, Tatra banku či Ligu za duševné zdravie.
Ukážka chatbota vytvoreného cez Botsurfera.
Zdroj: www.facebook.com/akosamas.sk
Pýtate sa, prečo je vlastne pre značku dobré mať chatbota?
No, lebo naň môžete strategicky presunúť mnohé vaše povinnosti aj obchodné príležitosti ako: remarketingové správy, súťaže, letáky, objednávanie lístkov, zbieranie cenných publík, informovanie o novom týždennom menu, hlasovania, teasingy, prieskumy, … Možností je nekonečno. My však už ideme k ďalšej inovatívnej technológii, ktorú vám ponúkame.
3. Livestreamy sú staré, čo tak skúsiť virtuálne rozhovory?
Ak patríte ku klientom, ktorí majú svoju DNA postavenú na inovatívnom prístupe, chcete mať takú aj komunikáciu na sociálnych sieťach.
Takých klientov máme radi. Dáva nám to priestor využiť náš potenciál či hardwarové vybavenie a spraviť na Slovensku niečo nové. A virtuálna realita a.k.a VR je zaručene stále niečo nové pre zákazníka. Je to priestor na gamefikáciu, na predanie zážitku, vzbudenie emócii a zanechanie dojmu.
Cca rok dozadu sme na našom trhu ako prví zrealizovali virtuálny livestream pre klienta LEAF a to dokonca priamo na evente. Bola to výzva, no virtuálna realita je budúcnosť marketingu a pre nás v PS:Digital je to cesta, ktorou chceme posúvať značky dopredu.
Zdroj: marketeris.sk/clanok/prvy-rozhovor-vo-virtualnej-realite-na-slovensku-je-tu
4. Rozšírená realita, to nie sú len beauty face filtre
Augumented reality, alebo po našom, rozšírená realita či skratka AR, sa podľa nás stále nevyužíva v marketingu tak intenzívne, ako by sa mohla. Na rozdiel od virtuálnej reality, tu nepotrebujete žiadny hardvér, stačí vám váš telefón. Čo je super!
Našťastie, už aj mnohí slovenskí klienti pochopili, že AR filter je tiež priestor (a dokonca na sociálnych sieťach veľmi populárny), ktorým dokážete predať vašu reklamnú správu. Z našej divízie PS:Digital Future vyšlo už veľa AR filtrov, ktoré sme vyrábali priamo pre potreby klientov ako Tatra banka, Greenpeace, Rádio Expres, Dúhový pride, Národná banka Slovenska a pod.
Ukážka Ar filtra pre klienta Rádio Expres.
Zdroj: www.youtube.com/watch?v=H-oC5xu3cJk
Aby sme však posunuli latku vyššie aj v tejto oblasti, filtre, ktoré pre klientov vyrábame v PS:Digital, nie sú len pozlátkom, ktoré vám pozmenia tvár a hotovo. Práve naopak, hľadáme priestor, ako ich použiť tak, aby pri nich klient vynikol.
Vyrobili sme rôzne interaktívne filtre, hodnotové/statement filtre, adaptívne filtre, produkt demonštrujúce filtre, súťažné filtre, …
Ak máte chuť sa hrať v kampani, vieme vám vyrobiť aj AR hry. Čudovali by ste sa, ako dobre vedia ľudia prijať reklamnú správu, ak je podaná natívne a zábavne.
A čo prinesieme ďalej?
Rovnako ako vy, aj my hľadáme možnosti a priestor, ako v čase karantén a koronavírusu udržať marketing v zdravom kolobehu.
Určite nie je dobré úplne vypnúť, práve naopak, treba hľadieť na príležitosti a makať. Inovatívnosť sa dá nájsť aj v prístupe k problémom, veríme, že aj v tejto oblasti sme niečo také našli a už čoskoro to pre vás celé spustíme. Zatiaľ sa držte!
„I need to to thank you for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it. I have you book marked to look at new stuff you postO“
https://escort-israely-nomen.tk/news/redhumavi