Blog

Náš svet digitálneho marketingu bližšie k vám
prve vysledky tiktok ads na slovensku

Ako vyzerajú prvé výsledky TikTok Ads na Slovensku?

Spôsob, akým používatelia konzumujú a interagujú s obsahom na TikToku sa radikálne odlišuje od Instagramu, Facebooku, LinkedInu či samotného Googlu. V prípade Google si používatelia potrpia najmä na relevanciu, LinkedIn napomáha kariérnym úspechom, Facebook a Instagram pomáhajú byť „in“. Avšak na TikToku sa chcú používatelia najmä zabaviť, nájsť inšpiráciu alebo sa dozvedieť niečo nové. Rozličné…

Čítajte ďalej
PSDIGITAL TIKTOK WRAPPED BLOG THUMBNAIL

Spĺňate požiadavky Consent Mode v2?

Google Consent Mode je stále horúcou témou najmä preto, že od 6. marca 2024 je povinný. Ak vaša web stránka, či aplikácia zhromažďuje údaje na marketingové účely pomocou Google Ads, určite sa consent mode nevyhnete.   Čo to je? Consent mode (režim súhlasu) je nástroj spoločnosti Google. Umožňuje komunikáciu medzi vašou webstránkou a reklamnou platformou v…

Čítajte ďalej
Unassigned traffic v GA4 - čo to je?

Unassigned traffic v Google Analytics 4 – čo to je a ako tomu predísť?

V rozhraní Google Analytics IV ste sa už možno stretli s označením unassigned traffic alebo aj nepriradená návštevnosť. Čo to znamená, prečo to nastáva a ako sa toho vieme zbaviť? Existuje mnoho možných dôvodov. Niektoré sa dajú odstrániť a s niektorými sa zatiaľ musíme zmieriť, pokiaľ Google neodstráni základné problémy. V blogovom článku vám vysvetlíme,…

Čítajte ďalej
Google Analytics 4 - rozsahy alebo scopes - čo to je?

Rozsahy v GA4 – viete ako sa správne pozerať na dáta?

Na prvý pohľad vyzerajú niektoré dimenzie v Google Analytics 4 (GA4) rovnako, avšak každá z nich ponúka iný analytický pohľad. Na dáta a dimenzie sa musíme pozerať z rôznych uhlov. Ktorú dimenziu je teda vhodné sledovať pri reportovaní výsledkov? Zdroj/médium (source/medium), zdroj/médium relácie alebo radšej nový používateľ – zdroj/médium?   Úvod – čo je to vlastne…

Čítajte ďalej
PSblog Hire Artdirector

Promptne hľadáme mid arťákov a digitálcov

Staň sa súčasťou PS:Digital! 🙂 Dlhodobo patríme medzi najúspešnejšie digitálne agentúry na Slovensku. Špecializujeme sa na vychytávky v digitále, tvorbu a správu online kampaní, vymýšľanie funkčných a kreatívnych riešení pre našich klientov, ako napr. Nivy, Slovak Lines, foodora, Sedita a mnoho ďalších. Pripravujeme stratégiu kampaní, content na sociálne siete, vyznáme sa v aktuálnych mediálnych formátoch, aj v…

Čítajte ďalej
PS blog ilustracia cookies

Svet bez cookies 3 strán

Svet digitálneho marketingu sa neustále mení a z pohľadu marketérov nie vždy k lepšiemu. Zvýšená pozornosť venovaná ochrane súkromia totiž znamená, že majú k dispozícii stále menej dát. Nedávne zmeny, súvisiace s cookieless budúcnosťou, však nemusia automaticky znamenať hrozbu. Práve naopak, správna stratégia zbierania first-party dát môže pomôcť firmám budovať priamy vzťah so zákazníkmi, zvýšiť…

Čítajte ďalej
offf blog

To najlepšie z konferencie dizajnu OFFF Barcelona

Ani tento rok v PS:Digital nezaháľame a snažíme sa objavovať nové svetové trendy ešte predtým, ako pohltia náš reklamný svet. Aj preto sme vyslali skupinu našich kreatívcov a social media expertov na jednu z najprestížnejších dizajnových konferencií OFFF Barcelona 2023. Z desiatok prednášok od TOP kreatívcov a dizajnérov z celého sveta vám v tomto blogu prinášame to,…

Čítajte ďalej
PSDigital blog Websummit 1

To najlepšie z Web Summitu 2022

Vzdelávanie považujeme za jeden z hlavných pilierov úspechu PS:Digital. Preto sme aj tento rok vyslali našich vyvolených kolegov, ktorí sa zúčastnili Web Summitu 2022 a nasávali nové poznatky o web3, blockchain, kryptomenách, metaverse, NFTs, ekológii, udržateľnosti a, samozrejme, nesmel chýbať ani TikTok. To najlepšie zo všetkých 3 dní vám ponúkame v blogom článku. ? TikTok…

Čítajte ďalej
Content hunters

Úspech na TikToku? Chce to len dobrého content huntera

Ako predstaviť našich CONTENT HUNTEROV na najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku? No predsa contentom! Tak, ako po každý rok, aj tentokrát sme ako partner konferencie Marketing Rulezz 2022 dostali exkluzívny priestor na naše self-promo v podobe Pop Up stánku. Nakoľko sme si však latku v uplynulých rokoch nastavili pomerne vysoko (personalizované AR filtre, VR stánok…

Čítajte ďalej
Content Hunters

THE CONTENT IS OUT THERE alebo kto sú Content Hunters?

S príchodom internetu, začiatkom 90-tych rokov, sa objavili prvé webové stránky, katalógy a e-maily. Volali to world wide web. Začiatkom milénia sa rozmohol buzzword Web 2.0, ktorý popisoval interaktivitu medzi tvorcami a čitateľmi. Vznikali prvé blogy, články s komentárovou sekciou či prvé sociálne siete. A kým sa jedného dňa, dobrovoľne či nepozorovane zobudíme v metaverse,…

Čítajte ďalej
PSDigital blog Cannes

To najlepšie z Cannes Lions 2022

Zmeškali ste augustové PS:Digital Breakfast o Cannes Lions 2022? Nevadí. V našom aktuálnom blogu vám prinášame výber toho najlepšieho očami Kreatívneho oddelenia. A pridávame aj pár ďalších prác, ktoré sa už na loď nezmestili. Katka Kurečková  Creative director Ako môže kampaň so správnym insightom zmeniť aj zákon? Klient: The Female Company Názov práce: The Tampon…

Čítajte ďalej
PSDigital blog Cowork haj

Neznášaš homeoffice? Choď do Hája!

Prácu z domu si počas pandémie vyskúšalo množstvo ľudí. Mnohí z nás však rýchlo pochopili, aké nevýhody so sebou prináša. Rozptýlenia, susedský či detský hluk, nedostatočná motivácia, zlý pracovný balans a nulový sociálny kontakt nie sú práve motorom produktivity. Ak hľadáš miesto, ktoré má pohodu homeofficu, ale nemá jeho negatíva, prečítaj si viac o výhodách coworkingu. 1.   …

Čítajte ďalej
PSDigital blog TikTok a Nivy

Ako NIVY ovládli TikTok za 5 týždňov a dosiahli 2 000 000 organických zhliadnutí

TikTok je absolútne rastúci fenomén social media komunikácie. Nemusí vám byť sympatický, ale o jeho marketingovom výtlaku už nemožno viac pochybovať. Viac o TikToku ako marketingovej platforme sa dočítate v našom predchádzajúcom blogu. A my poďme na konkrétne čísla za prvé týždne TikToku, ktorý sme vytvorili pre NIVY. Ako stratégiu sme si určili publikovať 3…

Čítajte ďalej
TikTok - platforma pre deti alebo marketingova prilezitost

TikTok ako skvelá marketingová príležitosť v roku 2022

Organický dosah TikToku nemá v porovnaní s inými platformami sociálnych sietí obdobu. Pridajte si k tomu skutočnosť, že väčšina značiek na tejto platforme nemá ani len profil, a to, na čo sa pozeráte, je obrovská príležitosť, ako rozšíriť dosah vášho podnikania a zvýšiť svoju sledovanosť na sociálnych sieťach. Na Slovensku je propagácia podnikania na TikToku…

Čítajte ďalej
Digitálne trendy 2022

Ako na digitálne kampane v roku 2022?

Poznáte to príslovie – železo treba kuť za horúca. Rovnako výhodné je premýšľať nad marketingovou stratégiou hneď začiatkom roka. Preto sme pre vás pripravili zopár horúcich tipov, ktoré vám pomôžu nakopnúť váš digitálny marketing v roku 2022. Ako na digitálne kampane v novom roku? Buďte trendy na sociálnych sieťach Nie je žiadnym tajomstvom, že zákazníci…

Čítajte ďalej
Teamleader Csilla Polak

Kreatívny teamleader, ktorý rozumie biznisu

Ako byť úspešný teamleader graficko-artdirectorského tímu? Csilla Polák je v PS:Digital na pozícii Head of Art, a je živým dôkazom toho, že aj „Head“, aj „Art“ sú nevyhnutnými predpokladmi. Od spolupráce na zadaniach, cez vyhľadávanie príležitostí pre jej tím až po pozornosť pre detail podporenú jej výtvarným vzdelaním, Csilla je prítomná v kreatívnom procese v…

Čítajte ďalej
PS Blog MamToVPazi

Ako vznikla kampaň Mám to v paži?

Na počiatku bolo… PS:IDEAS V agentúre si raz za mesiac nájdeme čas na vymýšľanie PS:IDEAS. Tému vyberie náš organizačný tím a členov jednotlivých tímov určí náhodné žrebovanie. O víťazovi rozhoduje hlasovanie všetkých ľudí v PS-ku. A ako vznikla kampaň Mám To V Paži? Januárovou témou bolo práve očkovanie. Ešte stále sme všetci pracovali z domu…

Čítajte ďalej
12 Skvely teamleader

Skvelý teamleader robí viac ako len férové rozdelenie úloh

Už dávno neplatí pravidlo, že skvelý teamleader sa len tak narodí. Pravý teamleader robí chyby, z ktorých sa učí rýchlejšie ako ostatní, aktívne počúva, aby mohol poradiť a pochopiť potreby svojho tímu. Vďaka empatickému prístupu si buduje prirodzený rešpekt svojich kolegov. Vie ako má pochváliť, kedy motivovať, ako z každého člena tímu dostať to najlepšie.…

Čítajte ďalej
7 psiky v agenture

So psíkmi prichádzajú do agentúry dobrí ľudia

Sú štvornohí, občas slintajú a  štekajú, no aj tak im už celé desaťročia patrí titul „najlepší priateľ človeka“. Aj z  tohto dôvodu sa psy stávajú súčasťou pracovnej rutiny mnohých veľkých spoločností, coworkingových centier či agentúr. Napriek tomu, že v  neďalekej minulosti bolo takéto spojenie nemysliteľné, dnes psíky svojou prítomnosťou na pracovisku nielen uvoľňujú často napätú pracovnú atmosféru, ale podľa viacerých výskumov a  našich skúseností, zvyšujú aj latku morálky a prehlbujú medziľudské…

Čítajte ďalej
Influencer marketing pocas korony

Ostal influencer marketing počas korony „na ocot“?

Ostal influencer marketing počas korony „na ocot“?Nepoviem žiadnu novinku, keď napíšem, že korona obdobie skresalo marketingové rozpočty. Menšie aj väčšie značky šetria, kde to len ide, pretože nikto z nás netuší, ako dlho tento „wtf“ stav potrvá. O niečo menej pokojne sa správajú aj influenceri a internetové celebrity, pre ktoré je život na sociálnych sieťach …

Čítajte ďalej
6 hodinova agentura 1

PS:Digital  má novú „korona“ divíziu  

Mať kreatívnych ľudí v digitálnej agentúre má v tomto období svoje výhody. Keď sa objavia prekážky, beriete to ako výzvu, nové zadanie. A tak vám dnes predstavujeme našu novú, počas korony objavenú, divíziu: Hodinová agentúra. Pretože objednať si dnes celú fullservisovú agentúru je možno nepredstaviteľné, ale zaplatiť si agentúru na hodinu, to už je iná reč. Ako to celé začalo… Asi ako mnohí, aj my sme po nastolení dobrovoľnej…

Čítajte ďalej
8 kampan sledujem ta

Získali sme digitálny koláč za jeden follow. Kto bol náš tajomný sledovateľ?

Mladí ľudia milujú Instagram. A ešte viac milujú, keď každý deň získajú čo najviac followerov. Čo sa stane, ak vás začne sledovať nechce „follower“?  Začala to jedna insta notifikácia  Minulý rok sme si pripomenuli dvadsiate výročie Nežnej revolúcie. Aby sa nezabudlo na dlhú cestu, ktorá viedla k vytúženej slobode, pripravili sme kampaň, ktorou sme oslovili tých, ktorí o 17. novembri možno toľko nevedia. Insta generáciu. V spolupráci s Ústavom pamäti národa a Rádiom Expres sme pripravili kampaň #sledujemta, v ktorej sme mladým na Instagrame ukázali, že nie…

Čítajte ďalej

Priebežný monitoring pozícií a SEO analytika

SEO robíme dlhodobo a priebežne, na základe dôkladnej analýzy údajov. Na to, aby sme vedeli prijať správne opatrenia, potrebujeme vedieť, ako na tom sme s pozíciami na jednotlivé kľúčové slová. Ukážeme vám, ako pripraviť zoznam kľúčových slov pre SEO projekt a nastaviť sledovanie pozícií. Príprava zoznamu kľúčových slov Na to, aby sme mohli začať s…

Čítajte ďalej
Ucime vas SEO_Ciele optimalizacie pre vyhladavace

Ciele optimalizácie stránky pre vyhľadávače (SEO)

Dobre nastavené ciele sú základom každého fungujúceho projektu. Čo teda sledujeme SEO projektom? Aké benefity možno očakávať a ako ich kvantifikovať? Čítajte ďalej a dozviete sa viac. Optimalizáciu pre vyhľadávače robíme preto, aby používatelia a naši potenciálni zákazníci našli informácie, ktoré máme na webovej stránke a chceme im ho ukázať. Ciele pre SEO stanovíme hierarchicky…

Čítajte ďalej
Praca s obrazkami v SEO

Obrázky a ich význam v SEO

Obrázky používame v marketingu často – pomáhajú nám ilustrovať text, vysvetliť problém v zjednodušenej a vizuálne atraktívnej forme, niekedy pomôžu zabaviť. Na webových stránkach zatraktívňujú a ilustrujú niekedy dlhé a nezáživné texty. Vedeli ste však, že okrem týchto použití majú obrázky aj veľkú moc v SEO? V tomto článku vám ukážeme iný pohľad na využitie obrázkov v digitálnom marketingu. Nebudeme sa zaoberať tým,…

Čítajte ďalej