Blog

Náš svet digitálneho marketingu bližšie k vám
7 psiky v agenture

So psíkmi prichádzajú do agentúry dobrí ľudia

Sú štvornohí, občas slintajú a  štekajú, no aj tak im už celé desaťročia patrí titul „najlepší priateľ človeka“. Aj z  tohto dôvodu sa psy stávajú súčasťou pracovnej rutiny mnohých veľkých spoločností, coworkingových centier či agentúr. Napriek tomu, že v  neďalekej minulosti bolo takéto spojenie nemysliteľné, dnes psíky svojou prítomnosťou na pracovisku nielen uvoľňujú často napätú pracovnú atmosféru, ale podľa viacerých výskumov a  našich skúseností, zvyšujú aj latku morálky a prehlbujú medziľudské…

Čítajte ďalej
Influencer marketing pocas korony

Ostal influencer marketing počas korony „na ocot“?

Ostal influencer marketing počas korony „na ocot“?Nepoviem žiadnu novinku, keď napíšem, že korona obdobie skresalo marketingové rozpočty. Menšie aj väčšie značky šetria, kde to len ide, pretože nikto z nás netuší, ako dlho tento „wtf“ stav potrvá. O niečo menej pokojne sa správajú aj influenceri a internetové celebrity, pre ktoré je život na sociálnych sieťach …

Čítajte ďalej
6 hodinova agentura 1

PS:Digital  má novú „korona“ divíziu  

Mať kreatívnych ľudí v digitálnej agentúre má v tomto období svoje výhody. Keď sa objavia prekážky, beriete to ako výzvu, nové zadanie. A tak vám dnes predstavujeme našu novú, počas korony objavenú, divíziu: Hodinová agentúra. Pretože objednať si dnes celú fullservisovú agentúru je možno nepredstaviteľné, ale zaplatiť si agentúru na hodinu, to už je iná reč. Ako to celé začalo… Asi ako mnohí, aj my sme po nastolení dobrovoľnej…

Čítajte ďalej
8 kampan sledujem ta

Získali sme digitálny koláč za jeden follow. Kto bol náš tajomný sledovateľ?

Mladí ľudia milujú Instagram. A ešte viac milujú, keď každý deň získajú čo najviac followerov. Čo sa stane, ak vás začne sledovať nechce „follower“?  Začala to jedna insta notifikácia  Minulý rok sme si pripomenuli dvadsiate výročie Nežnej revolúcie. Aby sa nezabudlo na dlhú cestu, ktorá viedla k vytúženej slobode, pripravili sme kampaň, ktorou sme oslovili tých, ktorí o 17. novembri možno toľko nevedia. Insta generáciu. V spolupráci s Ústavom pamäti národa a Rádiom Expres sme pripravili kampaň #sledujemta, v ktorej sme mladým na Instagrame ukázali, že nie…

Čítajte ďalej