PS:Digital
Sme partia ľudí, ktorých spolu baví pracovať. Ale tak skutočne,
úprimne. V našom tíme nájdete špecialistov na stratégiu,
ideamaking, social media, execution, art direction, copywriting
aj seo. A tiež pár špecialistov na štekanie (viď náš Instagram).
Okrem toho, že sme veční optimisti, sme aj večne hladní
po vedomostiach. Preto neustále vzdelávame v digitálnych
novinkách seba aj trh na rôznych školeniach a pri rôznych
príležitostiach.

PS-Digital –
to je Peťo Šebo a jeho priatelia
Sme partia ľudí, ktorých spolu baví pracovať. Ale tak skutočne, úprimne. V našom tíme nájdete špecialistov na stratégiu, ideamaking, social, media, execution, art direction, copywriting aj seo. A tiež pár špecialistov na štekanie (viď náš Instagram).
Okrem toho, že sme veční optimisti, sme aj večne hladní po vedomostiach. Preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh na rôznych školeniach a pri rôznych príležitostiach.
Predstavujeme vám naše vedenie:

PETER ŠEBO
Zakladateľ a CDO PS:Digital, Peter Šebo, pracoval ako redaktor pre digitálny marketing v odbornom mesačníku Stratégie, neskôr ako digitálny riaditeľ vydavateľstva Sanoma Magazines (Ecopress Magazines), či ako New Business Manager pre Zoznam.sk (2011 – 2013). Pravidelne organizuje odborné konferencie z oblasti digitálneho marketingu v SR aj ČR.

MARTIN PITEĽ
Martin vedie agentúru od mája 2023. Predtým bol 5 rokov tímlídrom nášho najväčšieho exekutívneho tímu a mal na starosti strategických klientov agentúry (Tatra banka, Google, Ján a Ondrej Lunterovci). Spolu s kolegyňou Janou Kvardovou sa mu podarilo vyhrať slovenské kolo Young Lions v kategórii Media a postúpiť na svetové finále do Cannes.

KATARÍNA KUREČKOVÁ
Katka sa venuje reklame od roku 2002. Na pozícii copywriter pôsobila v niekoľkých reklamných agentúrach, napríklad Mayer McCann-Erickson, MUW Saatchi & Saatchi, VACULIK Advertising, na pozícii teamleader v agentúre applepie. Práce, na ktorých sa podieľala, získali viac ako 20 ocenení na kreatívnych súťažiach nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj na festivaloch kreativity v mestách New York, Cannes, Merribel, Stockholm, Riga, Portorož… Jej hlas môžete poznať zo slovenských rádií (napr. Rádio Jemné, Rádio Twist, Rádio Koliba/Okey) alebo z dabingu slovenských filmov a rozprávok. Píše scenáre a články, moderuje eventy, je autorkou detskej knižky Katka a jej Zdravý duch. V roku 2015 získala štipendium na Indonézskom inštitúte umení na Bali. Tri roky študovala v Denpasare balijský tanec aj umenie a zamilovala sa do surfingu.

JÁN PLIŠNÁK
Janči študoval filmovú vedu, ale rozhodol sa vymeniť skúmanie filmu za skúmanie online marketingu. Pred svojím pôsobením v PS:Digital pracoval na strane klienta, kde mal na starosti viacero projektov. Aktuálne sa v PS:Digital venuje mediálnym kampaniam pre klientov ako Dôvera, ISOVER alebo Slnečnice. Je nadšencom genealógie. Ak práve nepátra po predkoch, voľný čas rád trávi pri komiksoch, hrách a seriáloch alebo so svojím psíkom, ktorý je taktiež súčasťou tímu PS:Digital.

TOMÁŠ PAPRANEC
Tomáš je súčasťou agentúry od jej začiatku, od roku 2014. Za tú dobu pracoval na rôznorodých projektoch a s desiatkami klientov. Momentálne vedie digitálny exekutívny tím, má na starosti tvorbu contentu na sociálnych sieťach pre kľúčových klientov, ako napríklad Hartmann či Sedita, pripravuje stratégie a pravidelne školí komunikáciu na sociálnych sieťach na viacerých slovenských univerzitách.

MARTIN BENCA
Martin sa venuje reklame viac ako 14 rokov. Pôsobil napr. v MUW Saatchi&Saatchi ako senior art director, aj v Mayer/McCann Erickson najprv ako teamleader, neskôr ako kreatívny riaditeľ. Pracoval pre značky Slovak Telekom, Šariš, Coca-Cola Company SK a CZ, Poštová banka a množstvo ďalších. Za svoju prácu získal aj niekoľko ocenení Zlatý klinec, Prokop alebo shortlist na Golden Drum.

RÓBERT SZABÓ
V agentúre PS:Digital pôsobí od jej založenia v roku 2014 a počas uplynulých rokov si prešiel rôznymi pozíciami a nabral skúsenosti s vývojom online služieb, v mediálnej stratégii, riadení tímov a procesov celej agentúry.
Róbert aktuálne pracuje na interných projektoch, ktoré sa zameriavajú na inovácie pre agentúru a jej klientov.
Ide napríklad o službu HeadRanking, ktorá s využitím umelej inteligencie pomáha HR segmentu efektívne vyberať vhodných kandidátov, či online nástroj Botsurfer, v ktorom si svojho Messenger chatbota môže navrhnúť každá Facebook stránka.
Jeho cieľom je posunúť PS:Digital bližšie k titulu najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.