Keď som sa hlásila na pozíciu v PS:Digital, vedela som, že aj keď to je juniorská pozícia, nie som na 100 % vhodný kandidát. Ale aj tak som to vyskúšala. V prvom kole výberového procesu som dostala testovacie zadanie a keďže sa im páčilo moje vypracovanie, pozvali ma na stáž. Tá tiež dopadla k obojstrannej spokojnosti a nastúpila som do práce. Najviac (milo) prekvapená som bola ľuďmi a atmosférou tejto útulnej agentúry. Kreatívci, analytici, miláčikovia psov na jednom mieste.
Spätná väzba je v PS:Digital veľmi dôležitá
Samotná stáž, ktorá trvala skoro 2 týždne, bola z môjho pohľadu veľmi užitočná. Dostávala som reálne úlohy a okamžitý feedback po ich odovzdaní. Za hlavnú výhodu považujem to, že som si vedela porovnať svoje vypracovanie s vypracovaním seniornejšieho kolegu. Spätná väzba je veľmi dôležitá a bez nej sa človek nevie pohnúť ďalej. Preto tu stážisti konzultujú svoje úlohy so seniormi a dostávajú užitočné informácie o splnených zadaniach. Spripomienkujú tvoje chyby a vysvetlia ako to spraviť lepšie.
Počas stáže som dostávala rozličné úlohy. Vytváranie cieľových skupín na FB a Google pre rôzne produkty a segmenty, skúsila som si aj písanie postov a storiek pre PS klientov, či tvorbu textových kreatív pre kampane.
Život je o neustálom učení
V PS:Digital je vzdelávanie priorita číslo jedna. A to nie len seba, ale aj ľudí mimo agentúry. „Život je o neustálom učení“. Tento výrok o PS-ku dokonale platí. Je to viac ako iba marketingová agentúra, je to viac ako iba poskytovanie digitálnych služieb. Ide o budovanie dobrých vzťahov či už medzi kolegami alebo klientmi. Je o pocitoch. A o našich psíkoch. ?
Interné vzdelávanie v PS-ku prebieha tak, že je vytvorená uzavretá FB skupina, kde každý môže pridávať novinky z digitálneho sveta alebo iné marketingové tipy. Čo je ale dôležité, 2-krát do týždňa sa tieto novinky preberajú na ranných PS:News. Vďaka takémuto vzdelávaniu sú všetci členovia PS-ka informovaní o zmenách, nových trendoch a inšpirujú tak seba aj ostatných. Následne sa to ukazuje na práci s reálnymi klientmi, kde sa dajú tieto trendy okamžite implementovať.
V PS:Digital sa správame ako doma
V PS:Digital skôr ocenia človeka, ktorý je friendly, má chuť sa učiť nové veci a je motivovaný. Ide tu o priateľské vzťahy, lebo sa riadia pravidlom „správaj sa ako doma”. Som veľmi šťastná a vďačná, že Peter Šebo & Friends sa rozhodli zobrať ma do svojej modernej digitálnej agentúry. P.S. Rada: Nemal/a by si mať alergiu na psy, lebo v tomto boji určite prehráš ?