Ešte nie sme ani v prvej polovici a rok 2025 nám priniesol niekoľko skvelých ocenení, ktoré nás tešia o to viac, že za nimi stoja projekty s reálnym dopadom.
Digital Pie 2025: 9 shortlistov, 2 bronzy a 1 striebro
Jeden porotca aj za naše PS:Digital (Creative Director Ida Vrabcová Bírová, kategória Execution), deväť shortlistov a tri ocenenia na prestížnej súťaži Digital Pie 2025.
To sú čísla, ktoré potešia, ale ešte viac nás teší, že sa nám počas galavečera podarilo získať titul TOP Performance agentúra roka 2025, za čo patrí obrovské ĎAKUJEME nášmu mediálnemu tímu: Sofii Dreveňákovej, Máriovi Bazalovi, Norovi Kozmérovi, Filipovi Turekovi a nášmu one and only headovi Jančimu Plišnákovi. Klobúk dole, palec hore, kamoši!
Je to úspech, ktorý chutí, takže prečo by sme sa mali zastavovať, že?
Pozrime sa spolu na projekty a práce, ktoré menia hru (a plnia nám vitríny).

Bronzový Pie: Mary’s Meals – Ako sme nasýtili 2x viac detí v najchudobnejších oblastiach sveta na celý školský rok
Na úvod dodáme, že tu patrí obrovská vďaka všetkým, ktorí na tejto kampani participovali. Klient bol neskutočne aktívny, angažovaný a kampaň bola rozhodená na všetky možné smery (spolupracovali sme aj s agentúrou PS:Summer).
A o čo teda išlo? Pre Mary’s Meals sme vytvorili performance kampaň, ktorá prepojila charitatívny cieľ s behom. Spojením fyzického behu v Dolnom Kubíne a virtuálneho behu po celom Slovensku sme pomohli nielen vyzbierať plánovanú sumu, ale prekročiť cieľ takmer dvojnásobne.
Najväčšou odmenou je, že 1 236 detí v najchudobnejších oblastiach sveta dostane jedlo na celý školský rok. Ocenenie v podobe bronzového koláča od poroty Digital Pie podčiarkuje, že digitálne kampane môžu mať reálny dopad na život konkrétnych ľudí.
Bronzový Pie: Slovenskje Nároďnje Novinki – Podpora demokracie
Pre Slovak Media Monitor sme pripravili kampaň, ktorá mala za cieľ zvýšiť medzinárodný tlak na dodržiavanie demokratických noriem na Slovensku. A viete čo? Fungovalo to! Naša stratégia pracovala s tromi piliermi – autenticita, komunita a práca s dátami – a vďaka tomu sme vyzbierali štvornásobok plánovanej sumy. Kampaň sa stala úspešnou aj vo virtuálnom svete a pomohla zabezpečiť fungovanie projektu na celý rok.
Strieborný Pie: Vražedné psyché – Crowdfundingová kampaň lámajúca rekordy
Náš najvyššie ocenený projekt bola crowdfundingová kampaň na podporu vydania spoločenskej hry od autorov populárneho podcastu Vražedné psyché.
V kampani sme sa sústredili na prácu s influencermi, kvalitným obsahom a precíznou analýzou dát. Kreatíva, ktorá ukázala bezprostredné pocity a zážitky priamo z hrania hry, v kombinácii so správne nastavenou performance kampaňou na Mete a TikToku priniesla výnimočné výsledky.
Podarilo sa vyzbierať viac ako 110 000 €, čím sa projekt stal najúspešnejšou kampaňou v doterajšej histórii portálu Startlab. Porota ocenila nielen výsledky, ale aj komplexný prístup spájajúci kreatívu (vďaka patrí našej Head of Content Hunters Naty Borsányiovej) a výkonnosť v účinnom celku.
A kde nám môžete držať palce tentoraz?
Prokop 2025: Naše projekty na shortlistoch
Shortlist: Mila – No Bra Day
Kampaň pre Milu z I.D.C. Holding spojila prevenciu rakoviny prsníka s beauty rutinou. Poukázali sme na paradox, že ženy si často nájdu čas na kaderníčku, ale zabúdajú na pravidelné samovyšetrenie prsníkov.
Využili sme influencerky, ktoré zdieľali osobné príbehy, a na Zľavomate sme vytvorili netradičnú ponuku – „samovyšetrenie prsníkov“ so zľavou 100% (za nápadom stojí náš Head of Art Martin Benca). Tento nekonvenčný prístup k edukácii o prevencii rakoviny prsníka zaujal aj porotu Prokop.
Shortlist: Hevinfluencer – Ako maturitná otázka ovládla TikTok
Náš druhý shortlistovaný projekt bol TikTok profil pre Daniela Heviera, takmer 70-ročného spisovateľa. Podarilo sa nám ho predstaviť Generácii Z ako „granfluencera“ s autentickým obsahom (za úspechom je aj naša hunterka Sonka Augustovičová, ktorá stála často pred aj za kamerou).
Kampaň využila platformy TikTok, Instagram a Facebook na prepojenie generácií prostredníctvom zábavného, ale aj edukatívneho obsahu. Výsledkom boli nielen tisíce nových sledovateľov a vysoká miera engagementu, ale aj komerčné spolupráce so značkami.
Ďakujeme za spoluprácu
Všetky tieto úspechy by neboli možné bez dôvery našich klientov, nasadenia celého tímu a podpory našich partnerov či dodávateľov. Za každým ocenením stojí nielen kreativita, ale aj odvaha skúšať nové prístupy a ochota hľadať netradičné riešenia.
Tešíme sa na ďalšie výzvy a projekty, ktoré posunú hranice digitálnej komunikácie. Veríme, že spoločne dokážeme vytvárať kampane, ktoré nielen zaujmú, ale aj prinesú reálne výsledky. Veď sme predsa nejaká TOP Performance agentúra 🙂
