Ako predstaviť našich CONTENT HUNTEROV na najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku? No predsa contentom!
Tak, ako po každý rok, aj tentokrát sme ako partner konferencie Marketing Rulezz 2022 dostali exkluzívny priestor na naše self-promo v podobe Pop Up stánku. Nakoľko sme si však latku v uplynulých rokoch nastavili pomerne vysoko (personalizované AR filtre, VR stánok či Digiland), nemohli sme poľaviť a opäť sme pre vyše 600 účastníkov pripravili niečo omnoho viac, ako len rozdávanie letáčikov s našimi službami.
Lovci, do zbroja!
A tak sme povolali a vyzbrojili na lov našich content hunterov – ľudí z PS:Digital, ktorí pre našich klientov točia „tie otravné rýchle a krátke videá s hudbou“. Ich zbraňou však pochopiteľne nebola puška, ale mobilný telefón. Posadili sme ich do nášho conTENTového stanu, kde počas coffee breakov zbierali námety na svoje budúce videá.
Content, ktorý vám ustrelí dekel!
A ako to teda celé fungovalo? Účastníci, ktorí navštívili stánok, im jednoducho nadiktovali, pre akú spoločnosť pracujú, prípadne, aký produkt predávajú. My sme sa im poďakovali a povedali im, nech sa zastavia počas ďalšieho coffee breaku. Keď sa vrátili, na našich obrazovkách ich privítali krátke TikTokové videá, ktoré prezentovali ich želané produkty s využitím najhorúcejších trendov, nápadov a hudby.
Videá, ktoré sme postupne produkovali doslovne za jazdy a na kolene vznikali výhradne v priestoroch Starej Tržnice a námestia pred ňou. Predchádzal im skupinový brain a hľadanie trendov, ktoré by boli pre ukážku produktov najvhodnejšie. Následne lovci tasili telefóny a stláčali spúšte. Po pár „tejkoch“, ktoré obsahovali živé, vtipné a najmä realistické vystupovanie účinkujúcich, prišla na rad postprodukcia: strih a napasovanie videí do vybranej hudby (čo je jednou z najdôležitejších vecí). Stále však zostávame pri telefónoch a smart programoch na strihanie. Po finalizácii sme videá exportovali a vyzdieľali pre všetkých. A to je všetko? Áno!
Najdôležitejšie je denne sledovať trendy
To, že ustrelený content, alebo ako definície hovoria „Content 3.0“, je možné vytvoriť už za pár okamihov, už nemohol spochybniť nikto, kto sa v našom stánku pristavil. Okrem tvorby videí sme mnohým ľuďom taktiež vysvetľovali a naživo demonštrovali to, čo je pri tvorbe videí na TikTok či Instagram najdôležitejšie.
Jednak je to odosobnenie sa od toho, čo sa páči nám a na čo sme zvyknutí. Nemenej dôležité je však zveriť celú dôveru a kreatívu do správnych, väčšinou skutočne veľmi mladých rúk, ktoré poznajú a denne sledujú trendy na týchto sociálnych sieťach.
Úspech nášho stánku potvrdil aj fakt, že hunteri za pár hodín vytvorili desiatky videí, pričom si často postačili iba s rekvizitami z konferencie. Dôležitejší ako veľký produkčný štáb bol totiž ten správny nápad a znalosť toho, čo pre cieľovú skupinu na TikToku či Instagrame funguje.
Reakcie od účastníkov boli fantastické a viacerým sme ich videá poslali, aby ich mohli šíriť aj v rámci svojich sociálnych sietí. Ostatným sme zas demonštrovali, že mať v tíme v dnešnej dobe content huntera nie je nice to have, ale must!
Neveríte? Pozrite si zopár ukážok, ktoré vznikli v našom stánku!