Spravovať komerčnú Facebook stránku bez dodatočného rozpočtu na promovanie príspevkov, nemá v dnešnej dobe takmer žiadny význam. Naopak, už s pár eurami sa dá na Facebooku dosiahnuť pomerne zaujímavý zásah. Preto našim klientom navrhujeme a realizujeme aj túto formu podpory ich Facebook stránok so zameraním na ich čo najväčší engagement (interakcie) či ďalších parametrov dôležitých pre klienta. .

Organický zásah je mŕtvy, bez podpory to nejde

Počet stránok na Facebooku a tým pádom aj stránok, ktoré ľudia lajkujú, prirodzene narastá. No newsfeed je stále iba jeden. Ak k tomu pridáte príspevky vašich priateľov a platenú reklamu, zistíte, že jednoducho nie je možné, aby vám Facebook ukázal všetko, čo sa vám páči. Podporou príspevkov váš biznis jednoducho a rýchlo ľuďom do newsfeedu opäť dostaneme. 

Prečo platiť aj za príspevky, ktorým sa darí

Príspevky každej Facebook stránky, ktorá vznikne a naberá fanúšikov od nuly, sa spočiatku ukazujú takmer všetkým. No čím je úspešnejšia a čím viac fanúšikov získa, tým viac sa pomer zasiahnutých ku počtu fanúšikom znižuje. Aj preto sa v praxi stáva, že stránky s 50 000 fanúšikmi získajú „jeden-dva lajky“. Aj preto odporúčame stratu organického zásahu už od spustenia stránky kompenzovať platenou reklamou.

Sluzby-digitalnej-agentury-Fac
Sluzby-digitalnej-agentury-Facebook marketing_Najdite svojich zakaznikov na Facebooku

Odporúčaný budget

To, koľko treba investovať do platenej podpory príspevkov záleží od typu biznisu, ale aj toho, či chcete zasiahnuť regionálne, celoslovenské či dokonca globálne publikum. Odporúčaný budget vždy pripravujeme na mieru po zanalyzovaní vášho biznisu.

Platený zásah pomáha organickému

Pomocou investície do podpory príspevkov dokážeme zvýšiť aj organický zásah príspevkov. Je to spôsobené tým, že aj platené sponzorované príspevky majú ľudia tendenciu zdieľať a ukázať ho tak organicky ďalším ľuďom. Napriek celosvetovo klesajúcom organickom zásahu ho my našim klientom aj vďaka platenej podpore pomáhame udržovať, často dokonca aj postupne zvyšovať.

Už žiaden „BOOST POST“

Facebook reklama ponúka 2 levely vytvárania reklamy na podporu príspevkov. Prvým z nich je tlačidlo „BOOST POST“. Táto možnosť je veľmi pohodlná a rýchla, pretože ponúka cielenie na niektorú z predvybratých možností. Je to však iba veľmi oklieštená verzia toho, čo v skutočnosti dokážeme. Preto my pracujeme s omnoho sofistikovanejšou platformou Ads Manager, v ktorej vieme kampane priebežne optimalizovať a vyťažiť z nich pre klientov maximum.

Facebook marketing_Sprava Facebook reklamy

Sofistikované cielenie na Facebooku

Ľudia o sebe Facebooku hovoria viac, ako si myslia. Okrem toho, že vieme, akých stránok sú fanúšikovia a s akými príspevkami interagujú, vieme často aj to, kde bývajú, kam práve cestujú, aké majú deti, kedy majú narodeniny, či sú alebo nie sú vo vzťahu, cez aké zariadenie si Facebook pozerajú, alebo na akú udalosť sa chystajú. Tieto možnosti vieme vzájomne nakombinovať tak, aby sme zacielili tých ľudí, ktorých potrebujete.

Využitie Facebook algoritmov

Okrem cielenia podľa demografických či záujmových dát využívame aj cielenie podľa algoritmov, ktoré permanentne vypočítavajú priamo vo Facebooku. Vďaka tomu vieme zasiahnuť napríklad aj ľudí, ktorí sú podobní tým, ktorí už u vás nakúpili, alebo na tých, ktorí majú podobné správanie, ako vaši fanúšikovia. 

Permanentné testovanie

Preto vždy odporúčame skúšať viac vizuálnych, ale aj textových variácií, pričom už po pár dňoch zistíte, čo na ľudí zaberá a čo nie. Permanentným testovaním, vyhodnocovaním a optimalizovaním klientom zabezpečíme najvyšší možný performance ich kampaní.

Reportovanie

Na mesačnej báze, alebo podľa dohody reklamu na podporu príspevkov klientom reportujeme z pohľadu všetkých kľúčových parametrov, ktoré Facebook ponúka. Súčasťou reportu sú odporúčania do budúcnosti.

Pomôžeme vám s viditeľnosťou na Facebooku