PS:Digital
Marketing Academy

Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.

PS Digital Video navody na digitalny marketing

PS:Digital
Marketing Academy

Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.

Ako sa zorientovať v Instagram Insights

Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.

01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevku

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobila ako Head Of Ideas.

Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame

V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.

00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram Stories

Tatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok.

Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.

00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkou

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobila ako Head Of Ideas.

Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači

Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.

00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránok

Nika Duchová v PS:Digital pracovala ako Digital Marketing Consultant.

Ako si založiť Facebook stránku

Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.

00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránky

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako sa zorientovať vo Facebook Insights

Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.

00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dát

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako založiť Facebook Business Manager

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako pridať do Business Managera Facebook stránku

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosť

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účty

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a Instagramu

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikum

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako založiť účet Google Ads

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google Analytics

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako pridať používateľa do Google Analytics

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google Analytics

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``

Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dát

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako si založiť Google My Business účet

Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtu

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Instagram účet

Ako sa zorientovať v Instagram Insights

Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.

01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevku

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobila ako Head Of Ideas.

Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame

V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.

00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram Stories

Tatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok.

Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.

00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkou

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobila ako Head Of Ideas.

Facebook stránka

Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači

Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.

00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránok

Nika Duchová v PS:Digital pracovala ako Digital Marketing Consultant.

Ako si založiť Facebook stránku

Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.

00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránky

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako sa zorientovať vo Facebook Insights

Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.

00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dát

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

FB Business Manager

Ako založiť Facebook Business Manager

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako pridať do Business Managera Facebook stránku

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosť

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účty

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Facebook reklama

Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a Instagramu

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikum

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Ako založiť účet Google Ads

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Google Analytics

Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google Analytics

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Ako pridať používateľa do Google Analytics

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google Analytics

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``

Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dát

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Google My Business

Ako si založiť Google My Business účet

Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtu

Jana Kvardová viedla v PS:Digital tím Digital Media.

LinkedIn účet

Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov a správu vybraných sociálnych sietí.

Jan Plisnak

JÁN PLIŠNÁK

Digital Media Specialist​
Ján sa v PS:Digital venuje mediálnym kampaniam pre strategických klientov a vedie mediálny tím agentúry. ​Je nadšencom genealógie. Ak práve nepátra po predkoch, voľný čas rád trávi pri komiksoch, hrách a seriáloch alebo ​so svojím psíkom, ktorý je taktiež súčasťou tímu PS:Digital.
Peter Sebo - Founder & Chief Digital Officer

PETER ŠEBO

Founder & Chief Digital Officer
Zakladateľ a CDO PS:Digital, Peter Šebo, pracoval ako redaktor pre digitálny marketing v odbornom mesačníku Stratégie, neskôr ako digitálny riaditeľ vydavateľstva Sanoma Magazines (Ecopress Magazines), či ako New Business Manager pre Zoznam.sk (2011 – 2013).
Tomas Papranec - Head of Digital Executive

TOMÁŠ PAPRANEC

Digital Marketing Consultant​
Tomáš pôsobí v PS:Digital od jeho založenia a jeho rukami prešli desiatky klientov. Patria medzi nich napríklad Chivas Regal, VW Slovakia, Polus City Center či WWF (Svetový fond na ochranu prírody). Jeho špecializáciou a vášňou je najmä stratégia a komunikácia na Facebooku.
Martin Pitel - Managing Director

MARTIN PITEĽ

Head of Digital Executive​
Martin v PS:Digital viedol viacero úspešných kampaní pre klientov ako Tatra banka, Raiffeisen bank, McCarter či predvolebnú kampaň Jána Luntera. ​Za svoju prácu už 2x získal cenu Zlatý Prokop a stal sa víťazom národného kola Cannes Young Liones v kategórii Media.
Robert Szabo - Chief Innovation Officer

RÓBERT SZABÓ

Chief Innovation Officer​
V agentúre pôsobí od jej založenia. Pracuje na zaisťovaní neustáleho procesu zavádzania inovácií, napríklad technológie chatbotov, rozšírenej a virtuálnej reality a ďalších oblastí, kde sa naskytne príležitosť posunúť PS:Digital o krok bližšie k titulu najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.