PS:Digital
Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.
Ak by vám nestačili video návody, môžete si rezervovať konzultáciu, kde odpovieme na vaše otázky. Cena za hodinu online konzultácie so špecialistom je 97 €, no momentálne máme výnimočnú zľavu a hodinu si môžete booknuť za 57 €.

PS:Digital
Marketing Academy
Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.
Ak by vám nestačili video návody, môžete si rezervovať konzultáciu, kde odpovieme na vaše otázky. Cena za hodinu online konzultácie so špecialistom je 97 €, no momentálne máme výnimočnú zľavu a hodinu si môžete booknuť za 57 €.
Ako sa zorientovať v Instagram Insights
Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.

01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevku
Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.
Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame
V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.

00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram Stories
Tatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok. V PS:Digital má na starosti správu instagramových profilov klientov (napr. Slnečnice) a školenia v tejto oblasti.
Potrebujete poradiť s vaším Instagram profilom alebou inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Táňa, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.

00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkou
Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.
Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači
Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.

00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránok
Nika Duchová v PS:Digital pracuje ako Digital Marketing Consultant. Stará sa o klientov ako ARARAT Brandy, Finančná správa alebo Národná banka Slovenska
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako si založiť Facebook stránku
Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.

00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránky
Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu
V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera
Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako sa zorientovať vo Facebook Insights
Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.

00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dát
Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako založiť Facebook Business Manager
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať do Business Managera Facebook stránku
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosť
Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účty
Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a Instagramu
Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikum
Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu
V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera
Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako založiť účet Google Ads
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics
Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google Analytics
Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics
Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako pridať používateľa do Google Analytics
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google Analytics
Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``
Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dát
Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako si založiť Google My Business účet
Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtu
Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google My Business alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou LinkedIn stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
- Instagram účet
Ako sa zorientovať v Instagram Insights
Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.
Booknite si termín01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevkuIda Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.
Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame
V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.
Booknite si termín00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram StoriesTatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok. V PS:Digital má na starosti správu instagramových profilov klientov (napr. Slnečnice) a školenia v tejto oblasti.
Potrebujete poradiť s vaším Instagram profilom alebou inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Táňa, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.
Booknite si termín00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkouIda Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.
Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
- Facebook stránka
Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači
Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.
Booknite si termín00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránokNika Duchová v PS:Digital pracuje ako Digital Marketing Consultant. Stará sa o klientov ako ARARAT Brandy, Finančná správa alebo Národná banka Slovenska
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako si založiť Facebook stránku
Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.
Booknite si termín00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránkyMartin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu
V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.
Booknite si termín00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business ManageraMartin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako sa zorientovať vo Facebook Insights
Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.
Booknite si termín00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dátMartin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
- FB Business Manager
Ako založiť Facebook Business Manager
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.
Booknite si termínJán Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať do Business Managera Facebook stránku
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.
Booknite si termín00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosťRóbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.
Booknite si termínRóbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.
Booknite si termín00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účtyRóbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
- Facebook reklama
Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.
Booknite si termín00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a InstagramuRóbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.
Booknite si termín00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikumRóbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu
V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.
Booknite si termín00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business ManageraMartin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
- Google Ads
Ako založiť účet Google Ads
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.
Booknite si termínJán Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.
Booknite si termín00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google AnalyticsJán Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
- Google Analytics
Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.
Booknite si termín00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google AnalyticsJana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics
V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.
Booknite si termín00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google AnalyticsJán Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako pridať používateľa do Google Analytics
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.
Booknite si termín00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google AnalyticsJana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``
Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.
Booknite si termínJana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.
Booknite si termín00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dátJana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.
Booknite si termínJán Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.
Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.
- Google My Business
Ako si založiť Google My Business účet
Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.
Booknite si termín01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtuJana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.
Potrebujete poradiť s Google My Business alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
- LinkedIn účet
Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky
V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.
Booknite si termínMartin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.
Potrebujete poradiť s vašou LinkedIn stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.
Stále chcete vedieť viac?
Booknite si online konzultáciu.

JÁN PLIŠŇÁK

PETER ŠEBO

TOMÁŠ PAPRANEC

JANA KVARDOVÁ

MARTIN PITEĽ
