PS:Digital
Marketing Academy

Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.

Ak by vám nestačili video návody, môžete si rezervovať konzultáciu, kde odpovieme na vaše otázky. Cena za hodinu online konzultácie so špecialistom je 97 €, no momentálne máme výnimočnú zľavu a hodinu si môžete booknuť za 57 €.

Booknite si termín
PS Digital Video navody na digitalny marketing

PS:Digital
Marketing Academy

Sme večne hladní po vedomostiach, preto neustále vzdelávame v digitálnych novinkách seba aj trh. V našich videách si ukážeme, ako sa popasovať so základnými, ale aj pokročilejšími nastaveniami na sociálnych sieťach a iných online platformách. Video tutoriálmi vás prevedú naši špecialisti na social media, PPC, online stratégiu či copywriting.

Ak by vám nestačili video návody, môžete si rezervovať konzultáciu, kde odpovieme na vaše otázky. Cena za hodinu online konzultácie so špecialistom je 97 €, no momentálne máme výnimočnú zľavu a hodinu si môžete booknuť za 57 €.

Booknite si termín

Ako sa zorientovať v Instagram Insights

Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.

01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevku

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.

Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame

V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.

00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram Stories

Tatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok. V PS:Digital má na starosti správu instagramových profilov klientov (napr. Slnečnice) a školenia v tejto oblasti.

Potrebujete poradiť s vaším Instagram profilom alebou inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Táňa, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.

00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkou

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.

Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači

Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.

00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránok

Nika Duchová v PS:Digital pracuje ako Digital Marketing Consultant. Stará sa o klientov ako ARARAT Brandy, Finančná správa alebo Národná banka Slovenska

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako si založiť Facebook stránku

Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.

00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránky

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako sa zorientovať vo Facebook Insights

Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.

00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dát

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako založiť Facebook Business Manager

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať do Business Managera Facebook stránku

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosť

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účty

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a Instagramu

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikum

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako založiť účet Google Ads

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google Analytics

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako pridať používateľa do Google Analytics

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google Analytics

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``

Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dát

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako si založiť Google My Business účet

Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtu

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google My Business alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou LinkedIn stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín
Instagram účet

Ako sa zorientovať v Instagram Insights

Zorientovať sa v štatistikách Instagram profilu nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás naša špecialistka, Ida Vrabcová Bírová, prevedie Instagram Insights.

01:36 štatistiky pre Instagram posty
02:16 filtrácia príspevkov podľa typu interakcie
02:57 štatistiky pre Instagram stories
04:15 aktivita Instagram profilu
05:45 kto sleduje váš Instagram profil
07:30 štatistiky konkrétneho príspevku

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.

Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako promovať Instagram príspevky a Stories na Instagrame

V nasledovnom návode vám ukážeme, ako promovať Instagram posty a Stories priamo z vášho profilu. Video tutoriálom vás prevedie Digital Marketing Consultant, Tatiana Uličná.

00:28 ako nastaviť promovanie Instagram postu
01:54 ako nastaviť promovanie Instagram Stories

Tatiana Uličná sa venuje PR, copywritingu a sociálnym sieťam už niekoľko rokov. Jej špecializáciou je Instagram a TikTok. V PS:Digital má na starosti správu instagramových profilov klientov (napr. Slnečnice) a školenia v tejto oblasti.

Potrebujete poradiť s vaším Instagram profilom alebou inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Táňa, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako si založiť Instagram Business profil a spárovať ho s Facebook stránkou

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho vytvoriť Business profil na Instagrame a následne ho spárovať s Facebook stránkou. Návodom vás prevedie naša špecialistka Ida Vrabcová Bírová.

00:26 prepnutie Instagram profilu na profesionálny účet
01:14 spárovanie s Facebook stránkou

Ida Vrabcová Bírová má za sebou vyše osem rokov skúseností v reklame ako copywriterka a ideamakerka. Je členkou Art Directors Club Slovensko a držiteľkou viacerých reklamných ocenení. V PS:Digital pôsobí ako Head Of Ideas.

Potrebujete poradiť so svojím Instagram profilom alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Idka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín
Facebook stránka

Ako sa zorientovať v novom vzhľade Facebooku na počítači

Ako vyzerá nové desktopové rozhranie Facebooku? V tomto videu vás ním prevedie naša špecialistka, Nika Duchová.

00:52 akou zmenou prešiel chat
01:09 ako sa zmenil vzhľad Facebook stránok

Nika Duchová v PS:Digital pracuje ako Digital Marketing Consultant. Stará sa o klientov ako ARARAT Brandy, Finančná správa alebo Národná banka Slovenska

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako si založiť Facebook stránku

Ak uvažujete o založení Facebook stránky, pozrite si náš video tutoriál s Martinom Piteľom. Presvedčí vás, že proces je veľmi jednoduchý a intuitívny.

00:14 založenie Facebook stránky
01:25 vyplnenie údajov o stránke
01:47 nastavenie vizibility stránky

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako sa zorientovať vo Facebook Insights

Zorientovať sa v štatistikách Facebook stránky nemusí byť jednoduché. Pozrite si video tutoriál, v ktorom vás náš špecialista, Martin Piteľ, prevedie Facebook Insights.

00:30 ako si exportovať dáta z Facebook Insights
00:50 porovnanie s konkurenčnými stránkami
01:12 prehľad sekcií Insights
02:12 kedy publikovať posty a aký typ
02:37 prehľad demografických dát

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín
FB Business Manager

Ako založiť Facebook Business Manager

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si založiť Facebook Business Manager na správu viacerých reklamných účtov a facebookových stránok. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať do Business Managera Facebook stránku

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať Facebook stránky. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:22 ako požiadať o prístup do Facebook stránky
01:37 ako admin Facebook stránky akceptuje túto žiadosť

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať do Business Managera Facebook reklamný účet

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať reklamné účty. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako pridať používateľa do Facebook Business Managera

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako do Facebook Business Managera pridať ďalších používateľov. Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:16 ako pridať používateľa
00:54 ako určiť úroveň prístupu
01:48 ako priradiť používateľovi Facebook stránky či reklamné účty

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s Facebook Business Managerom alebo inou digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín
Facebook reklama

Ako vytvoriť vlastné publikum (custom audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť vlastné publikum (custom audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:15 ako sa dostať do správcu publík
01:21 ako vytvoriť publikum na základe dát z webovej stránky
03:04 ako vytvoriť publikum na základe dát z databázy zákazníkov
04:10 ako vytvoriť publikum na základe dát z Facebooku a Instagramu

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako vytvoriť podobné publikum (lookalike audience)

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si v reklamnom účte na Facebooku vytvoriť podobné publikum (lookalike audience). Návodom vás prevedie Róbert Szabó.

00:12 ako sa dostať do správcu publík
00:26 ako si vytvoriť podobné publikum

Róbert Szabó pracuje v PS:Digital od jeho začiatku. Jeho špecializáciou sú Facebook Ads, AR, VR a technológie chatbotov. V súčasnoti pôsobí v agentúre na pozícii Chief Innovation Officer.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Robo, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako nájsť ľahko ID Facebook stránky a Facebook reklamného účtu

V tomto video tutoriáli vám ukážeme, kde nájdete identifikačné číslo vašej Facebook stránky, reklamného účtu, poprípade Facebook Business Managera, ktoré potrebujete vedieť, ak chcete ďalšiemu používateľovi alebo účtu vyzdieľať prístup k nim. Návodom vás prevedie náš špecialista, Martin Piteľ.

00:19 kde nájsť ID Facebook stránky a účtu
01:21 kde nájsť ID Business Managera

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou Facebook stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Ako založiť účet Google Ads

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť účet Google Ads. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín
Google Analytics

Ako založiť účet Google Analytics a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť účet Google Analytics a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:05 štruktúra Google Analytics
01:31 ako si vytvoriť od základov účet Google Analytics
05:25 ako vložť Google Analytics na webovú stránku
07:01 ako si overiť implementáciu Google Analytics na webe
07:30 ako si vytvorť ďalší účet Google Analytics

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako prepojiť Google Ads a Google Analytics

V nasledovnom video tutoriáli vám ukážeme, ako si pár klikmi prepojíte Google Ads účet s Google Analytics. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

00:47 prepojenie účtov v rozhraní Google Ads
01:13 importovanie metrík z Google Analytics

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Ads alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako pridať používateľa do Google Analytics

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako pridať do účtu Google Analytics ďalšieho používateľa a ako mu udeliť výšku prístupu. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:11 ako pridať používateľa
01:21 ako určiť výšku prístupu
02:10 ako odobrať používateľovi prístup
02:35 ako získať prístup do cudzieho účtu Google Analytics

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako pár klikmi vylúčiť z Google Analytics ``botov``

Často sa stáva, že dáta v Google Analytics sú zdeformované rôznymi neaktívnymi návštevami, zjednodušene povedané botmi. V tomto videu si ukážeme, ako si ich z reportovania pár klikmi vylúčiť. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako v Google Analytics pridať do reportu sekundárnu dimenziu vyhodnocovania

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si nastaviť v Google Analytics sekundárnu dimenziu pre podrobnejšie reportovanie a vyhodnocovanie dát. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

00:43 pridanie sekundárnej dimenzie
01:27 filtrovanie dát

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín

Ako založiť Google Tag Manager a vložiť ho na web

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si založiť Google Tag Manager a následne ho vložiť na webovú stránku. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Ján Plišnák.

Ján Plišnák sa venuje digitálnemu marketingu už niekoľko rokov. Jeho špecializáciou sú Google Ads a Google Analytics. V PS:Digital má na starosti klientov ako Dôvera či Isover.

Potrebujete poradiť s Google Analytics alebo inou digitálnou platformou? Ján, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky.

Booknite si termín
Google My Business

Ako si založiť Google My Business účet

Google My Business, alebo po slovensky Moja firma na Googli, je bezplatný nástroj pre firmy a organizácie. Vďaka nemu vás vaši zákazníci ľahšie nájdu vo vyhľadávaní alebo v Google Maps. V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si jednoducho založiť Google My Business účet. Návodom vás prevedie Digital Media Specialist, Jana Kvardová.

01:10 prvý krok k založeniu Google My Business
01:55 pridanie na Google Maps
03:45 verifikácia vytvoreného účtu

Jana Kvardová vedie v PS:Digital tím Digital Media. Okrem toho má na starosti vybraných klientov, napr. CURAPROX.

Potrebujete poradiť s Google My Business alebo inou digitálnou platformou? Janka, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rada povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín
LinkedIn účet

Ako získať každý deň nových sledovateľov vašej LinkedIn stránky

V tomto video tutoriáli si ukážeme, ako si postupne budovať základňu followerov LinkedIn stránky každý deň. Návodom vás prevedie Martin Piteľ.

Martin Piteľ vedie v PS:Digital jeden z tímov. Okrem toho má na starosti aj accounting online kampaní pre našich strategických klientov (napr. Tatra banka) a správu vybraných sociálnych sietí.

Potrebujete poradiť s vašou LinkedIn stránkou alebo inou sociálnou sieťou či digitálnou platformou? Martin, alebo iný PS:Digital špecialista, sa vám rád povenuje aj osobne a zodpovie na otázky vzhľadom na vaše konkrétne požiadavky. Booknite si termín.

Booknite si termín

Stále chcete vedieť viac?
Booknite si online konzultáciu.

Ida Vrabcova Birova

IDA VRABCOVÁ BÍROVÁ

Head of Ideas (Copywriter&Ideamaker​)
Ida má už vyše 8-ročné skúsenosti v reklame a v  PS:Digital  dáva všetky texty  docopy. Je členkou Art  Directors  Club  Slovensko  a držiteľkou viacerých reklamných ocenení:  7x  Zlatý Klinec, EFFIE, 2x Zlatá pecka, 2x  Digital Pie,  Louskáček, Prokop, ADC*E  Nomination.
Jan Plisnak

JÁN PLIŠŇÁK

Digital Media Specialist​
Ján sa v PS:Digital venuje mediálnym kampaniam pre klientov ako Dôvera, ISOVER alebo Slnečnice. ​Je nadšencom genealógie. Ak práve nepátra po predkoch, voľný čas rád trávi pri komiksoch, hrách a seriáloch alebo ​so svojím psíkom, ktorý je taktiež súčasťou tímu PS:Digital.
Peter Sebo - Founder & Chief Digital Officer

PETER ŠEBO

Founder & Chief Digital Officer
Zakladateľ a CDO PS:Digital, Peter Šebo, pracoval ako redaktor pre digitálny marketing v odbornom mesačníku Stratégie, neskôr ako digitálny riaditeľ vydavateľstva Sanoma Magazines (Ecopress Magazines), či ako New Business Manager pre Zoznam.sk (2011 – 2013).
Tatiana Ulicna

TATIANA ULIČNÁ

Digital Marketing Consultant
Tatiana vyštudovala žurnalistiku na UK a popri štúdiu pôsobila v televízii TA3.  Neskôr pracovala ako copywriterka v PR agentúre, kde mala na starosti spolupráce s influencermi.  ​V PS:Digital má na starosti správu instagramových profilov klientov. Okrem toho sa venuje školeniam.
Jana Kvardova - Digital Media Specialist

JANA KVARDOVÁ

Head of Digital Media​
Janka sa po rôznych profesiách rozhodla venovať digitálnemu marketingu a udomácnila sa v PS:Digital, kde od mája 2019 vedie mediálne oddelenie. ​Medzi jej úspechy patrí nominácia na Digital PIE a stala sa tiež víťazkou národného kola Cannes Young Lions v kategórii Media.
Martin Pitel - Head of Digital Executive

MARTIN PITEĽ

Head of Digital Executive​
Martin v PS:Digital viedol viacero úspešných kampaní pre klientov ako Tatra banka, Raiffeisen bank, McCarter či predvolebnú kampaň Jána Luntera. ​Za svoju prácu už 2x získal cenu Zlatý Prokop a stal sa víťazom národného kola Cannes Young Liones v kategórii Media.
Robert Szabo - Chief Innovation Officer

RÓBERT SZABÓ

Chief Innovation Officer​
V agentúre pôsobí od jej založenia. Pracuje na zaisťovaní neustáleho procesu zavádzania inovácií, napríklad technológie chatbotov, rozšírenej a virtuálnej reality a ďalších oblastí, kde sa naskytne príležitosť posunúť PS:Digital o krok bližšie k titulu najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.
Tomas Papranec - Digital Marketing Consultant

TOMÁŠ PAPRANEC

Digital Marketing Consultant​
Tomáš pôsobí v PS:Digital od jeho založenia a jeho rukami prešli desiatky klientov. Patria medzi nich napríklad Chivas Regal, VW Slovakia, Polus City Center či WWF (Svetový fond na ochranu prírody). Jeho špecializáciou a vášňou je najmä stratégia a komunikácia na Facebooku.