Priebežný monitoring pozícií a SEO analytika

SEO robíme dlhodobo a priebežne, na základe dôkladnej analýzy údajov. Na to, aby sme vedeli prijať správne opatrenia, potrebujeme vedieť, ako na tom sme s pozíciami na jednotlivé kľúčové slová. Ukážeme vám, ako pripraviť zoznam kľúčových slov pre SEO projekt a nastaviť sledovanie pozícií. Príprava zoznamu kľúčových slov Na to, aby sme mohli začať s…

Ucime vas SEO_Ciele optimalizacie pre vyhladavace

Ciele optimalizácie stránky pre vyhľadávače (SEO)

Dobre nastavené ciele sú základom každého fungujúceho projektu. Čo teda sledujeme SEO projektom? Aké benefity možno očakávať a ako ich kvantifikovať? Čítajte ďalej a dozviete sa viac. Optimalizáciu pre vyhľadávače robíme preto, aby používatelia a naši potenciálni zákazníci našli informácie, ktoré máme na webovej stránke a chceme im ho ukázať. Ciele pre SEO stanovíme hierarchicky…

Praca s obrazkami v SEO

Obrázky a ich význam v SEO

Obrázky používame v marketingu často – pomáhajú nám ilustrovať text, vysvetliť problém v zjednodušenej a vizuálne atraktívnej forme, niekedy pomôžu zabaviť. Na webových stránkach zatraktívňujú a ilustrujú niekedy dlhé a nezáživné texty. Vedeli ste však, že okrem týchto použití majú obrázky aj veľkú moc v SEO? V tomto článku vám ukážeme iný pohľad na využitie obrázkov v digitálnom marketingu. Nebudeme sa zaoberať tým,…