Marketing založený na dôkazoch: Čo sa musíme odnaučiť, aby sme mohli rásť?
Ako dnes skutočne funguje rast značiek? Čo nám dáva veda a dáta – a čo by sme naopak mali prestať slepo nasledovať?
Na aprílových PS:Digital Breakfast vás pozývame na špeciálne vydanie Sharp Edition. Náš zakladateľ a Chief Digital Officer Peter Šebo sa s vami podelí o najčerstvejšie poznatky zo sveta „evidence-based“ marketingu po tom, ako absolvoval exkluzívny workshop How Brands Grow for Executives v Singapure priamo s Byronom Sharpom a jeho tímom.
Tentoraz nepôjde o klasickú prednášku – čaká vás interaktívne interview, ktoré s Peťom povedie náš Managing Director Martin Piteľ.
Spolu rozoberú, prečo je dôležitejšie odnaučiť sa niektoré zaužívané „pravdy“ o marketingu a ako sa vďaka vedeckému prístupu môžeme posunúť k skutočnému rastu.
Samozrejmosťou ostávajú najzaujímavejšie novinky z digitálneho marketingu či AI a bez raňajok a chutnej kávy sa to nezaobíde.
Stretneme sa teda 24. 4. 2025 od 9.00 hod na Lodi Sundeck, všetko bude pre vás prichystané od 8.30 hod.
Tešíme sa na vás!