Tvorba a správa
Digitálna, online či internetová reklama sa už dávno nespomína
„len tak mimochodom“. Naopak, pôsobí ako podstatná a
nenahraditeľná súčasť marketingovej stratégie každej značky.
Pre klientov navrhujeme a realizujeme kampane v digitálnom
priestore vrátane sieťových kampaní (Facebook, Google, RTB,
reklamné siete) a nákupu mediálneho priestoru priamo na
internetových portáloch.
Spustením kampane naša práca zďaleka nekončí. Testujeme,
optimalizujeme a pravidelne navrhujeme klientom zlepšenia a
nové možnosti, ako sa dostať k potenciálnym zákazníkom.
Obráťte sa na nás, radi pomôžeme aj vašej značke.
Tvorba a správa
digitálnych kampaní
Digitálna, online či internetová reklama sa už dávno nespomína „len tak mimochodom“. Naopak, pôsobí ako podstatná a nenahraditeľná súčasť marketingovej stratégie každej značky.
Pre klientov navrhujeme a realizujeme kampane v digitálnom priestore vrátane sieťových kampaní (Facebook, Google, RTB, reklamné siete) a nákupu mediálneho priestoru priamo na internetových portáloch.
Spustením kampane naša práca zďaleka nekončí. Testujeme, optimalizujeme a pravidelne navrhujeme klientom zlepšenia a nové možnosti, ako sa dostať k potenciálnym zákazníkom. Obráťte sa na nás, radi pomôžeme aj vašej značke.
Chcete o tvorbe a správe kampaní vedieť viac?
Čítajte ďalej.
Facebook Ads
Nie nadarmo sa hovorí, že Facebook Ads sú alfa a omegou online reklamy. Na Slovensku v súčasnosti evidujeme 2 800 000 používateľov, ktorým môžete ukázať svoju službu či produkt. Kampane v sieti Facebook realizujeme prostredníctvom nástroja Ads Manager, ktorý ponúka sofistikované možnosti cielenia, nastavení či formátov reklamnej kreatívy. Pred spustením kampane navrhneme jej stratégiu s ohľadom na stanovený cieľ, či už ide o šírenie povedomia, zvýšenie návštevnosti webovej stránky či získanie konverzií (nákup, registrácia). Facebook Ads ponúkajú aj široké spektrum umiestnenia reklamy vrátane Instagram Feedu a Instagram Stories.
Google Search – keď SEO nestačí
Mať kvalitné SEO je základ. Na to, aby ste sa však so svojou značkou či produktom vo vyhľadávaní „prebojovali“ k svojím potenciálnym zákazníkom cez konkurenciu, potrebujete realizovať Google Search kampaň. V rámci nej zasiahneme používateľov v momente dopytu, čiže riešenia problému či vyhľadávania informácií, na základe vhodne zvolených kľúčových slov. Pri plánovaní kampaní prihliadame na sezónnosť služby či produktu, pri optimalizácii sledujeme reálny dopyt používateľov aj podiel zobrazení vašej reklamy.
Lokálnosť sa niekedy vypláca
Okrem sietí Facebook a Google využívame aj lokálne reklamné siete ako sú Crimtan, Etarget a Inres. Ich hlavnou výhodou je napojenie na partnerskú sieť stránok a reklamných sietí, vďaka ktorej poskytujú kvalitné reklamné plochy. Navyše ponúkajú atraktívne formáty a unikátne možnosti cielenia na lokálny trh.
Natívna reklama alebo ako sa prirodzene dostať k ľuďom
Natívna reklama nie je len jedným z „buzzwordov“ poslednej doby, ale predovšetkým účinný a prirodzený spôsob, ako ponúknuť svojim potenciálnym zákazníkom kvalitný obsah. Klientom preto často odporúčame sieť Strossle, vďaka ktorej sa váš natívny článok či video zobrazí používateľom na základe kontextuálneho cielenia a to v čase, kedy sú pripravení nový obsah vedome prijímať.
Testovať, testovať, testovať
Nepokúšame sa „hádať“, čo sa bude používateľom najviac páčiť a koho reklama najviac osloví. Testujeme. AB testing sa stal nielen našou osvedčenou praktikou, ale aj najlepším pomocníkom vôbec. Veď už po pár hodinách od spustenia kampane vieme povedať, či sa reklama páči viac mužom a či ženám, dvadsiatnikom či štyridsiatnikom alebo či sa viac kliká na modrý banner s prúžkami alebo rúžový s bodkami.
Sme tam, kde je aj naša cieľovka
Pri plánovaní mediálnej stratégie myslíme na všetky dostupné možnosti slovenského digitálneho trhu. Usilujeme sa byť s reklamou tam, kde je aj cieľová skupina, ktorú chceme osloviť. Preto okrem zaužívaných sietí, realizujeme kampane aj na LinkedIne, Spotify, Snapchate, Twittri či Waze.
PS: Skúšať všetko nové
Milujeme a testujeme všetko nové, a to nielen v rámci známeho. Nebojíme sa nových sietí, aplikácií či platforiem, ktoré sa objavia na digitálnom trhu. Naším krédom je radšej skúsiť a sklamať sa / pokaziť, ako neskúsiť vôbec.
Google Display a Youtube Ads
Zatiaľ čo pri offline billboarde či televíznej reklame sa môžete prinajlepšom spoľahnúť na to, že váš obsah zasiahne a uvidí čo najviac ľudí, Google Display a Youtube kampane ponúkajú oveľa sofistikovanejšie možnosti cielenia, či už na základe demografických dát, geolokácie, záujmov používateľov, kľúčových slov či umiestnenia. Rovnako ako pri Facebook Ads, realizujeme kampane zamerané nielen na brand awareness, ale aj traffic či konverzie. Pri Youtube kampaniach máme skúsenosti nielen s True View, ale aj nepreskočiteľným formátom, tzv. Bumper Ads.
Len spustiť kampaň nestačí
U nás, v PS:Digital, sa spustením kampane väčšina práce len začína. Na dennej báze sledujeme základné metriky, ktoré nám napovedajú, či sa uberáme správnym smerom, aby sme dosiahli vopred stanovený cieľ. Veď najväčšou výhodou online kampaní je možnosť ich nekonečnej optimalizácie a obmeny cielenia, kreatív či nastavení.