Áno, je to tu. Sviatok všetkých zamilovaných. „Love is in the air“ vám neustále hrá z každého rádia a pri vstupe do obchodných centier vás napadne záplava červeného plyšu. Nech už patríte k milovníkom alebo odporcom Valentína, jedno je isté. V tomto období je väčšina ľudí rozcítená a s dobrým nápadom môžete svojich zákazníkov pobaviť, postrčiť k nákupu alebo im odovzdať silné posolstvo lásky. Vybrali sme pre vás 7 najlepších valentínskych kampaní, ktorými sa môžete tento rok inšpirovať.
Na Valentína sa kalórie nepočítajú
Nie je tajomstvom, že je čokoláda jednou z najobľúbenejších darčekov na Valentína. A po tejto reklame ani tvoj partner nebude môcť priznať, že si pribrala. Reklama milo a vtipne poukazuje na valentínske faux pas darčeky. Ak sa chcete vyhnúť desivému pocitu, že vaše nadšenie z darčeku s vami partner nebude zdieľať, máte sa riadiť sloganom kampane „Be More Thoughtful“… a prešpekulovane kúpte čokoládu!
Máte na to gule?
O dosť kontroverznejšie sa k valentínskym darčekom postavila značka Mandscaped. Ani tá najlepšia čokoláda, plyšový medvedík či romantická pohľadnica sa nevyrovná 100 % hygiene partnera. Benefity holiaceho strojčeka demonštrujú holením červených ruží (čo môže byť viac romantické?) a v reklame nechýba ani pár alpha males vtipov. Cieľovou skupinou sú ženy, ktoré majú pred vôňou ruží uprednostniť vôňu partnera. Slogan „Your balls will thank you!“ hovorí za všetko.
Aj „oplácaný“ Valentín môže byť autentický
Autenticita je to, po čom dnešní spotrebitelia túžia. Značka šperkov Pandora ukázala vo svojej reklame skutočné páry, ktoré odpovedajú na jednoduchú otázku, čo pre nich znamená Valentín. Reklama sa zameriava viac na príbehy a zákazníkov, kým produkt vykúka v jemných gestách lásky. Intímna atmosféra zaručená!
Nemusí to byť vždy o predajoch
Aj vy milujete kampane, ktoré majú hlbší zmysel? WWF počas Valentína upriamila pozornosť na to najdôležitejšie – našu Zem. Značka rozšírila koncept sviatku zamilovaných nad bežné vnímanie lásky. Kampaň s názvom „Love it or loose it“ vyzýva každého, aby si vážil našu prírodu a staral sa o ňu, inak riskuje, že o ňu príde. Remake „Love me than“ od Elvisa Presleyho a pohľad na malú opicu roztopí srdce aj tomu, ktorý má EQ na bode mrazu.
Čo môže byť na Valentína viac sexy ako vôňa smaženého kuraťa? Absolútne nič!
Preto sa v Singapure spojila značka KFC a Deliveroo, ktoré vo valentínskej kampani ukázali, že láska k jedlu môže byť rovnako silná (ak nie silnejšia) ako láska dvoch ľudí. Páry si vďaka kampani „Will Delive-roo be my Valentine“ mohli predobjednať donášku jedla domov. Tá, okrem lahodného kuraťa, zahŕňala limitovanú edíciu prsteňa, ktorý vyzeral ako vedierko s kuraťom. Ak v tejto dobe páni uvažovali nad romantickým gestom so šperkom, rozhodne mali vyhraté. Či?
„Ženy sú zlé šoférky…“
… túto vetu si rozhodne nepovedali páni, ktorí boli súčasťou kampane The Speed Dating Prank. Kampaň patrí k najoriginálnejším nápadom ako uchopiť sviatok Valentína. Svedčí o tom aj fakt, že kampaňové video má milióny vzhliadnutí. Spoločnosť Ford si najala profesionálnu kaskadérsku vodičku, ktorá s nič netušiacimi chlapmi po rande naslepo vzala svoje „obete“ na poriadnu jazdu na svojom Forde Mustang. Páni si sprvu mysleli, že by auto mali šoférovať oni. Ako ich kaskadérka vyviedla z omylu a zbúrala všetky stereotypy? Rozhodne si pozrite toto video, stojí zato!
Potrebuješ miesto v skrini? Vyhoď EX!
V Zalando mysleli aj na tých nešťastníkov, ktorým Valentín pripomína bývalých partnerov, hádky a oblečenie, ktoré v skrini zaberá iba miesto. V reklame ukazujú „tradičné“ spôsoby, kde skončí oblečenie po bývalých partneroch. Zolando vám, naopak, ponúka perfektné riešenie, ktorým šetríte prírodu a môžete na ňom dokonca zarobiť! Namiesto vyhadzovania oblečenia myslite na udržateľnú módu a dajte mu druhý život prostredníctvom Zalando Pre-Owned.
Už ste plní inšpirácie a lásky? Ktorá kampaň vás najviac oslovila? Ak hľadáte láskyplnú spoluprácu s agentúrou, naša náruč je otvorená.