Nastavenia kampane
Pri úvodnom nastavení kampane toho nemáme na výber veľa, no práve to je veľmi dôležité. Cieľ kampane je prvá informácia, ktorá slúži Facebook reklamnému algoritmu pri optimalizácii distribúcie našich reklám.Soft konverzie
Prvý tip je používanie konverzných kampaní aj v prípade, že nemáme dostatok finálnych konverzií na webe. Snažte sa označiť na webe viacero akcií, ktoré sú dôležité. Pomôcť vám môže, ak si predstavíte cestu potenciálneho zákazníka až k „hard“ konverzii. A tej určitebude predchádzať mnoho iných akcií, ktoré ”potvrdzujú” záujem používateľa. Budete ťažiť z toho, že Facebook optimalizácia sa zameria na ľudí, ktorí robia akciu na webe, nie len klikajú na linky.Platená podpora live Facebook videa
Ak ste už niekedy skúšali publikovať live video, zrejme vám napadlo, že by ste ho mohli trochu podporiť aj platenou reklamou, keďže chcete aby ho videli ľudia v momente, kedy je aktuálne. Bežne je možné podporiť až záznam z live videa, no ak máte verifikovanú Facebook business stránku (modrý odznak), tak by sa vám malo podariť podporiť aj live video, počas vysielania. Získať verifikáciu samozrejme nie je nič ľahké, no aj toto je výhoda, ktorú prináša. Aj bez modrého odznaku viete ľudí prilákať a to vďaka teasingu live videa. Publikujte teasing deň pred vysielaním a podporte ho Facebook reklamou.Rozpočet na úrovni kampane
Nehovoríme žiadnu novinku, no podľa našej skúsenosti je efektívne, ak dôverujete Facebook algoritmom a rozpočet kampane je ďalšia možnosť, ako to skúsiť. Optimalizácia kampaňového rozpočtu zaručí distribúciu medzi Adsety podľa ich efektivity vzhľadom na cieľ kampane, takže už nebudete musieť rozmýšľať, aký rozpočet by mala dostať tá daná cieľová skupina. V momente, keďpíšeme článok, je táto funkcia voliteľná. Môžete mať rozpočet na úrovni kampane alebo Adsetu, no Facebook avizuje, že táto funkcia bude o pár týždňov, možno mesiacov, jediná na výber, takže si zvykajme už teraz.